Δεν ανοίγει, μόνο το λαμπάκι του standby ανάβει. Με εξωτερική τροφοδοσία 5V φαίνεται να δουλεύει. Σε φορτίο τα 5V γονατίζουν, τα διόδια φαίνοντα ενταξει δεν είμαι σίγουρος για την schottky των 5V.
Θα αλλάξω τους πυκνωτές και την schottky 1N5822.
Θα άλλαζα και το ολοκληρωμένο sm8002c αλλά δυστυχώς είναι κινέζικο και δεν το βρίσκω.





Απάντηση με παράθεση