Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ALAMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
Όταν συνδέσεις το dvd στην πρίζα το πορτάκι ανοίγει όταν πατάς το κουμπί?
Έχω κι εγώ ένα που έχει πρόβλημα... Δεν ανοίγει καθόλου το πορτάκι και γενικώς φαίνετε "νεκρό". Με εξωτερική τροφοδοσία στους κινητήρες όλα λειτουργούν. Ίσως φταίει κάτι άλλο και δεν παίρνει εντολή!
Θα δοκιμάσω κι εγώ να αλλάξω τους πυκνωτές!
Δεν ανοίγει, μόνο το λαμπάκι του standby ανάβει. Με εξωτερική τροφοδοσία 5V φαίνεται να δουλεύει. Σε φορτίο τα 5V γονατίζουν, τα διόδια φαίνοντα ενταξει δεν είμαι σίγουρος για την schottky των 5V.
Θα αλλάξω τους πυκνωτές και την schottky 1N5822.
Θα άλλαζα και το ολοκληρωμένο sm8002c αλλά δυστυχώς είναι κινέζικο και δεν το βρίσκω.