Τελικά φίλε Σάκη είχες δίκιοτα ρελε είναι κομπλέ το πρόβλημα ήταν με την μνήμη που είπαν τα παιδιά παραπάνω
την ξανά κόλλησα και τώρα δουλεύει ο ενισχυτής
. Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια και συγνώμη αν σας κούρασα
![]()
Τελικά φίλε Σάκη είχες δίκιοτα ρελε είναι κομπλέ το πρόβλημα ήταν με την μνήμη που είπαν τα παιδιά παραπάνω
την ξανά κόλλησα και τώρα δουλεύει ο ενισχυτής
. Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια και συγνώμη αν σας κούρασα
![]()