Τελικά φίλε Σάκη είχες δίκιο τα ρελε είναι κομπλέ το πρόβλημα ήταν με την μνήμη που είπαν τα παιδιά παραπάνω την ξανά κόλλησα και τώρα δουλεύει ο ενισχυτής. Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια και συγνώμη αν σας κούρασα