Α ρε kokar γιατι να μην εισαι θεσ/νικη?
Μπραβο για τον χρονο που διεθεσες
Α ρε kokar γιατι να μην εισαι θεσ/νικη?
Μπραβο για τον χρονο που διεθεσες
**Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό,αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.