αφου "πατησα" ολες τις κολλησεις στα ποδαρακια του TDA του πηνιου και του TUNER (εξωτερικα,μεσα δεν το ανοιξα) η τηλεοραση λειτουργει εδω και μια ωρα απροβληματιστα
Μανωλη δεν χρειαστηκε να επεμβω στο πηνιο,δουλεψε αμεσως
να ευχαριστησω ξανα για τις συμβουλες σας
ηταν 100% κατατοπιστικες




Απάντηση με παράθεση