Παιδια ο ανθρωπος ειναι συναδελφος σας ειχε μαγαζι πολλα χρονια πριν καν βγουν οι LCD.. πειτε καμοια γνωμη να τον βοηθησουμε!

πηγε σημερα στον Μανωλοπουλο και αγορασε το τροφοδοτικο της τηλεορασης ομως το προβλημα δεν διορθωθηκε... ημουν σημερα εκει οταν το περναγε πανω και η τηλεοραση δουλευε κανονικα για 10 λεπτα μετα εσβηνε η οθονη και επεφτε η τηλεοραση σε αναμονη με ενα κοκκινο led αναμενο.