Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη lynx
    Μέλος
    Όνομα
    Л3F73R15
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    2.4 GHz
    Μηνύματα
    110

    Προεπιλογή

    εχω μια ερωτηση σχετικα με το θεμα απο τον φιλο μου την οποια πρεπει να μεταφερω..

    Οταν κλεινει η TV κλεινουν προτα οι CCFL λαμπες και συνεχιζει και παιζει ο ηχος και μετα απο λιγο παει σε Stby και μενει το κοκκινο φωτακι αναμενο..

    αυτο ειναι ενδειξη προβληματος στο μετασχηματιστη?
    When all think alike, no one is thinking very much.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη lynx
    Μέλος
    Όνομα
    Л3F73R15
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    2.4 GHz
    Μηνύματα
    110

    Προεπιλογή

    Παιδια ο ανθρωπος ειναι συναδελφος σας ειχε μαγαζι πολλα χρονια πριν καν βγουν οι LCD.. πειτε καμοια γνωμη να τον βοηθησουμε!

    πηγε σημερα στον Μανωλοπουλο και αγορασε το τροφοδοτικο της τηλεορασης ομως το προβλημα δεν διορθωθηκε... ημουν σημερα εκει οταν το περναγε πανω και η τηλεοραση δουλευε κανονικα για 10 λεπτα μετα εσβηνε η οθονη και επεφτε η τηλεοραση σε αναμονη με ενα κοκκινο led αναμενο.
    When all think alike, no one is thinking very much.

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    Ηράκλεια Σέρρες
    Μηνύματα
    88

    Προεπιλογή

    καλημερα,
    μη σκαλιζετε τζαμπα!
    κατα 99% υπαρχει προβλημα στη κεντρικη πλακετα στη μνυμη με μια σαμσουγκ ειχα παρομοιο προβλημα.
    450 ευρω κανει περιπου η πλακετα.μονο αντιπροσωπια και αντικατασταση τησ πλακετασ μεσω εγγυησης.
    ευχαριστω

  4. #4
    Το avatar του χρήστη lynx
    Μέλος
    Όνομα
    Л3F73R15
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    2.4 GHz
    Μηνύματα
    110

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vagionline Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλημερα,
    μη σκαλιζετε τζαμπα!
    κατα 99% υπαρχει προβλημα στη κεντρικη πλακετα στη μνυμη με μια σαμσουγκ ειχα παρομοιο προβλημα.
    450 ευρω κανει περιπου η πλακετα.μονο αντιπροσωπια και αντικατασταση τησ πλακετασ μεσω εγγυησης.
    ευχαριστω
    στην μνημη κιολας? αυτο που δικαιολογειται? επισεις δεν παρουσιασει κανενα προβλημα πριν το δεκαλεπτο..

    μετα την αλλαγη του τροφοδοτικου που εκανε... σκευτομαστε το ενδεχομενο να φταιει καποια CCFL και συγκεκριμενα μετα το 10λεπτο ισως καποια/ες λαμπες να τραβανε περισοτερο ρευμα ή λιγοτερο απο το αναμενομενο με αποτελεσμα να ενεργοποιται καποια προστασια..

    Τωρα αν οντως το προβλημα ειναι εκει το κοστος παει 1 τροφοδοτικο+το κοστος που εχουν οι λαμπες CCFL, δεν ξερω τι να πω ποια...απο την αρχη δεν με εβρισκαν συμφωνο οι χειρισμοι και οι επιλογες που εκανε με την TV του...
    When all think alike, no one is thinking very much.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας