ρε μπαρε αν δεν δωσεις καποια πληροφορια παραπανω πιος νομιζεις οτι μπορει να σε βοηθησει ????
τσπ τα τιουνερ εκεινης της εποχης δουλεουν με 33 βολτ σε καποιο ποδαρακι αν δεν βρισκεις 33 βολτ πουθενα σημαινει οτι σε καποιο σημειο καποια ασφαλειοαντισταση εχει ανοιξει και δεν εχεις την ταση που χρειαζεται
μπορει να την εχει κανει το ιδιο το τιουνερ ....μπορει αν εχει ψυχρες και ηλεκτρολυτικους
θελειψαξιμο




Απάντηση με παράθεση