φιλε βαγγελη που εισαι ????? ελπιζω να ειναι ολα καλα και να περνας τα καλυτερα !!!!
γενικα εγω τα φιλιπς δεν τα χωνευω ...ειδικοτερα τα τροφοδοτικα απο αυτες ειναι μαυρο χαλι .... οποτε μαλλον για καινουργιο η επισκευη απο την μαμα αν νομιζεις οτι συμφερει




Απάντηση με παράθεση