Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη east electronics
    Συντονιστής Κατηγορίας
    Όνομα
    Sakis Petropoulos
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα
    1.521

    Προεπιλογή

    σε αυτες τις εφαρμογες ...το να βαλεις μεγαλυτερη ταση εχει πιο γραμμικη συμπεριφορα αλλα και με μεγαλυτερο κοστος ....Δες κιολας πια ειναι ηπραγματικη ταση εναλασσομενου που παιρνεις απο τον μετασχηματιστη και ισως αν βρεις στα 50 βολτ να ειναι μια μεση καλη λυση

    ( Προσεξε γιατι οταν φτιαχτηκε αυτο το μηχανακι η ταση ηταν 220 ...σημερα ειναι 10-20 βολτ παραπανω ....οποτε αυτο που λεει ο μετασυρματιστης μπορει να ειναι και λιγακι παραπανω τελικα )

    sakis
    SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ
    east_electronics@yahoo.gr
    www.eastelectronics.gr ε

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Ανδρεας
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    29

    Προεπιλογή

    Έχω βρει τους ηλεκτρολυτικούς από το εξωτερικό, αλλά ακόμα ψάχνω για τους πυκνωτές τροφοδοσίας. Μια ερώτηση... από τα 4.700μF 35V στα 15.000μF 63V είναι μεγάλη αλλαγή για τους πυκνωτές τροφοδοσίας?

  3. #3
    Το avatar του χρήστη east electronics
    Συντονιστής Κατηγορίας
    Όνομα
    Sakis Petropoulos
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα
    1.521

    Προεπιλογή

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ πανε μεχρι το Φανο στη σολωμου στο κεντρο της Αθηνας και θα βρεις 10000/63 NIPPON με 5ευρουλακια το κομματι ....σιγα το δυσκολο πραγμα ...μην τρελαθουμε κιολας
    SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ
    east_electronics@yahoo.gr
    www.eastelectronics.gr ε

  4. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Ανδρεας
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    29

    Προεπιλογή

    Έψαχνα για Rubycon επειδή αυτούς είχε μέσα ήδη και έχω διαβάσει καλά λόγια γενικά. Πάω για Nippon να ξεμπερδεύω. Σίγουρα είναι πολύ καλοί και δεν ξέρω αν είναι και καλύτεροι. Ευχαριστώ...

  5. #5
    Το avatar του χρήστη east electronics
    Συντονιστής Κατηγορίας
    Όνομα
    Sakis Petropoulos
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα
    1.521

    Προεπιλογή

    φιλε αντρεα .... με οτι εχεις βρει εδω μπορεις να φτιαξεις ενα αξιοπρεπεστατο μηχανημα .... δεν ειναι τα extreme υλικα που κανουν ενα καλο μηχανημα ....κυριως ειναι η προσοχη στις λεπτομερειες ....

    πριν λιγο καιρο εκανα μια ασκηση κατασκευασα εναν απο τους ενισχυτες μου εσκεμενα κανοντας ολα τα λαθη ...δλδ ηλεκτρολυτικους παντου οχι ΜΚΤ κερεμικους και οχι mica η styroflex φτηνα τρανσιστορ . και αντιστασεις carbon οχι metal film .... σε πληροφορω οτι το μηχανημα επαιξε μια χαρα ...τουλαχιστον ακουγοταν .... αλλα απο επιδοσεις ηταν σκατα .... οποτε λιγο εδω και λιγο εκει ερχεται μια χαρα ...αλλα οχι τρελλες
    SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ
    east_electronics@yahoo.gr
    www.eastelectronics.gr ε

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας