λοιπον... οπως σας ειπα ο τηλεωραση δουλευει κανονικα... και ολη μερα να την εχω ανοιχτη θα δουλευει κανονικα απλα αντι να ηταν σβηστο το standby λεντ θα κανει 5flash... ενω αν την κλεισω θα πρεπει να περιμενω να κρυωσει για να ξανα ανοιξει...