Οταν το μοντελο παλιωσει, η εταιρια δεν κατεβαζει τις τιμες των ανταλλακτικων, προφασιζομενη το κοστος διατηρησης τους επι χρονια. Δεν υπαρχει καποιος κανονας για αυτό. Εγω απλως λεω οτι αυτη ειναι η γενικη πολιτικη για το service της συγκεκριμενης εταιρειας και οτι δεν ειναι καποια "αρπαχτη" καποιου πονηρου μεσαζοντα.

Απο κει και περα, τα μαγαζια ελαχιστα πραγματα μπορουν να κανουν για τις εγγυησεις.
Το να κανουν τα στραβα ματια ειναι μακραν περαν των δυνατοτητων τους.
Το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να την παρουν πισω και να τη "φανε".
Μονο το κεντρικο service μπορει να κανει κατι τετοιο, και αυτο οχι παντα.
Εχουν πονηρεψει πολυ τα πραγματα πλεον.
Οι συσκευες μπαινουν πανω σε πολυοργανα ειδικα φτιαγμενα για αυτες και κανουν πληρη διαγνωση, διαβαζωντας σειριακα και ημερομηνιες αυτοματα.
Στο τελος της ημερας, φευγει αυτοματα report στο κατασκευαστη με αποτελεσμα οτι ειναι εκτος εγγυησης να μην μπορει να παρακαμφθει.