σιγα μην ειναι στο AFC
που τομαθες βρε εσυ αυτο??
ξερεις πολλα και δεν τα λες ε???![]()
σιγα μην ειναι στο AFC
που τομαθες βρε εσυ αυτο??
ξερεις πολλα και δεν τα λες ε???![]()
Γιώργη πηγαινε να φτιάξεις τη funai και άσε τις φίλιπς για τους άλλους.
χαχαχα.
βρε αχρηστο ελα να την παρεις να τη φτιαξεις γιατι βαριεμαι σαν το σακι ..
θα παμε στο σεμηναριο μουργο??