Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη east electronics
    Συντονιστής Κατηγορίας
    Όνομα
    Sakis Petropoulos
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα
    1.521

    Προεπιλογή δεν καταλαβαινω ....

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nikosp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η βλάβη είναι στό Tuner και τέρμα αλλά δέν είναι και από τίς εύκολες να επισκευαστούν γιατί ένα καινούργιο κοστίζει και δέν ξέρω εάν υπάρχουν
    Τα τελευταία χρόνια οι επισκευές οσο πάνε και φθίνουν
    τι σημαινει το και τερμα ?????

    τερμα ολυμπιακου ????τερμα παναθηναικου ?????τερμα παγκρατιου ?????

    η τερμα κατι αλλο ?????.....
    SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ
    east_electronics@yahoo.gr
    www.eastelectronics.gr ε

  2. #2
    Το avatar του χρήστη johnkou
    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Αιτωλικό
    Μηνύματα
    774

    Προεπιλογή

    Το πρόβλημα βρίσκεται στο μεταβλητό πηνίο δίπλα στο tda 8362,με ρύθμιση και εκ νέου ψαξιμο καναλιών μπορει να το πετύχει.Αλλιώς ψάχνει για πηνίο.

  3. #3
    Το avatar του χρήστη east electronics
    Συντονιστής Κατηγορίας
    Όνομα
    Sakis Petropoulos
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα
    1.521

    Προεπιλογή

    παμε πολυ καλα ..... συγχαρητηρια ....

    johnkou η συμπεριφορα σου ειναι απαραδεκτη !!!! πως τολμας να δινεις τετοια απαντηση χωρις να εχεις χρησιμοποιησει στην απαντηση σου τον ορο ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ !!!!

    αντε βρε !!! και σε αλλα τετοια καλυτερα !!!!!

    καληνυχτα ...παω για υπνο ....
    SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ
    east_electronics@yahoo.gr
    www.eastelectronics.gr ε

  4. #4
    Το avatar του χρήστη dbsjro
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Θανασης
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    Θεσ/νικη
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Παιδες σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας και Sorry που αργησα να επισκευτω τις απαντησεις σας αλλα επεσαν κατι δουλειες και δεν προλαβαινα.
    Λοιπον μου ειπε ο αλλος οτι εντελει δεν αλλαζει συχνοτητα αλλα φευγει απο το κεντρο. Αν αλλαξω καναλι και ξαναγυρισω φτιαχνει αλλα ξαναχαλαει.

    Οι λυσεις που μου ειπατε μεχρι τωρα ειναι
    eprom
    tuner
    πηνιο διπλα σε tda 8362

    Να τα ψαξω η ειναι για την περιπρωση οπου αλλαζει εντελως συχνοτητα?

    Θανασης

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    123
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    122
    Μηνύματα
    557

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dbsjro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδες σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας και Sorry που αργησα να επισκευτω τις απαντησεις σας αλλα επεσαν κατι δουλειες και δεν προλαβαινα.
    Λοιπον μου ειπε ο αλλος οτι εντελει δεν αλλαζει συχνοτητα αλλα φευγει απο το κεντρο. Αν αλλαξω καναλι και ξαναγυρισω φτιαχνει αλλα ξαναχαλαει.

    Οι λυσεις που μου ειπατε μεχρι τωρα ειναι
    eprom
    tuner
    πηνιο διπλα σε tda 8362

    Να τα ψαξω η ειναι για την περιπρωση οπου αλλαζει εντελως συχνοτητα?

    Θανασης
    εγω θα γινω για λιγο κακος γιατι δεν ειναι σωστο να σε βοηθαμε.Δεν ξερεις οτι αντι να την φιαξει μπορει να την χαλασει η και ο ιδιος να παθει κατι αφου ο ανθρωπος δεν ειναι τεχνικος
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mystaki g : 13-04-09 στις 02:17

  6. #6
    Το avatar του χρήστη GR_KYROS
    Μέλος
    Όνομα
    Βαγγέλης
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    Χαλκίδα
    Μηνύματα
    49

    Προεπιλογή

    Αν δεν χαλάσεις δεν θα μάθεις ….
    συμφωνείς SAKIS ;;;

  7. #7
    Το avatar του χρήστη east electronics
    Συντονιστής Κατηγορίας
    Όνομα
    Sakis Petropoulos
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα
    1.521

    Προεπιλογή

    συμφωνω απολυτα βαγγελη αλλα το να μαθεις δεν πρεπει να γινεται με τετοιο τροπο ακομα και εγω ο μεγας και τρανος ηλεκτρονικος οταν δινω μια απαντηση σε καποιον φροντιζω να λεω """"" κατα την γνωμη μου """" πιστευω """"" κατα πασα πιθανοτητα""" κλπ κλπ δεν ηταν ομορφο το και τερμα !!!!

    παρολο που πιστευω οτι η απαντηση ηταν σωστη

    ΥΣ
    οι υφισταμενοι μου στο καταστημα μου στα γενεθλια μου μου εκανα δωρο ενα ποντιουμ ( βαθρο ) για να ανεβαινω απανω και να τους λεω αυτα που λεω και τωρα τελευταια σκεφτομαι στο ποντιουμ να βαλω και ενα πληκτρολογιο ωστε αυατ που γραφω εδω να αποκτησουν περισσοτερο κυρος ....φιλε μου κυρος .....

    ευχομαι σε ολους ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και να γραφουμε παντα ετσι με κεφι !!!!

    σε σενα προσωπικα φιλε βαγγελη ολα τα καλυτερα !!! για σενα και τους αγαπημενους σου .... καλο πασχα
    SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ
    east_electronics@yahoo.gr
    www.eastelectronics.gr ε

  8. #8
    Το avatar του χρήστη dbsjro
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Θανασης
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    Θεσ/νικη
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mystaki g Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω θα γινω για λιγο κακος γιατι δεν ειναι σωστο να σε βοηθαμε.Δεν ξερεις οτι αντι να την φιαξει μπορει να την χαλασει η και ο ιδιος να παθει κατι αφου ο ανθρωπος δεν ειναι τεχνικος
    O ανθρωπος ειναι ηλεκτρολογος οχι τελειως ασχετος αλλα δεν κατεχει γνωσεις στο συγκεκριμενο οχι γενικα αρα τους κινδυνους τους ξερει εφοσον δουλευει χρονια.Όσο για το αν θα την χαλασει πρωτον ειναι δικια του αρα την κανει οτι θελει και δευτερον ειναι αυτο που λενε τα παιδια, αν δεν χαλασεις δεν μαθαινεις.

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    123
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    122
    Μηνύματα
    557

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dbsjro Εμφάνιση μηνυμάτων
    O ανθρωπος ειναι ηλεκτρολογος οχι τελειως ασχετος αλλα δεν κατεχει γνωσεις στο συγκεκριμενο οχι γενικα αρα τους κινδυνους τους ξερει εφοσον δουλευει χρονια.Όσο για το αν θα την χαλασει πρωτον ειναι δικια του αρα την κανει οτι θελει και δευτερον ειναι αυτο που λενε τα παιδια, αν δεν χαλασεις δεν μαθαινεις.
    εφοσον δουλευει χρονια τοτε να βοηθησουμε

  10. #10
    Το avatar του χρήστη georgees
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αγρινιο
    Μηνύματα
    135

    Προεπιλογή α.!

    ηλεκτρολογος??
    σηκωνει πολυ κουβεντα.!!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. sssssoooosssss με τηλεοραση
    από kostasfra στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-12-05, 08:22

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας