Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη HFProject
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    33

    Προεπιλογή

    Drifting είναι η λέξη κλειδί.

    Όταν λες χαλάνε, χάνονται εντελώς και βλέπεις άλλο κανάλι ή χάνεται το χρώμα κτλ.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη dbsjro
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Θανασης
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    Θεσ/νικη
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από HFProject Εμφάνιση μηνυμάτων
    Drifting είναι η λέξη κλειδί.

    Όταν λες χαλάνε, χάνονται εντελώς και βλέπεις άλλο κανάλι ή χάνεται το χρώμα κτλ.
    Αυτη και αν ηταν γρηγορη απαντηση. Χανεται εντελως και πηγαινει σε αλλες συχνοτητες.

  3. #3
    Το avatar του χρήστη HFProject
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    33

    Προεπιλογή

    Πάει όμως πάντα στο κέντρο του καναλιού σωστά ?

  4. #4
    Το avatar του χρήστη dbsjro
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Θανασης
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    Θεσ/νικη
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από HFProject Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάει όμως πάντα στο κέντρο του καναλιού σωστά ?
    H αληθεια ειναι οτι αυτο πρεπει να το ρωτησω.

    Υ.Γ. Οταν λες drifting εννοεις freaquncy ετσι δεν ειναι?

  5. #5
    Το avatar του χρήστη HFProject
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    33

    Προεπιλογή

    Yep.

    Ανάλογα του τι συμβαίνει μπορεί να φταίει :

    1. Το τηλεκοντρόλ (Καθάρισμα). Ειδικότερα αν πηγαίνει πάντα στα ίδια κανάλια.
    2. Επεξεργαστής.
    3. Σεμεδάκι πάνω στην τηλεόραση.
    4. Τζάκι ή καλοριφέρ κοντά στην τηλεόραση.
    5. Γάτα Αγκύρας στο σπίτι.
    6. Δεν υπάρχει 6 προς το παρόν.


  6. #6
    Το avatar του χρήστη GR_KYROS
    Μέλος
    Όνομα
    Βαγγέλης
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    Χαλκίδα
    Μηνύματα
    49

    Προεπιλογή

    Το tuner ξέχασες Κώστα

  7. #7
    Το avatar του χρήστη HFProject
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    33

    Προεπιλογή

    Ε αυτό εννοείται.

    Να πάρει την θέση του 6

Παρόμοια Θέματα

  1. sssssoooosssss με τηλεοραση
    από kostasfra στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-12-05, 08:22

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας