Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Εγγραφή
    Jul 2005
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    51

    Προεπιλογή

    Ναι μόνο που όταν χαλάσουν να ελπίζεις να πέσουν σιγά σιγά όπως και την πρώτη φορά και να μην εκραγούν εκτινάσσοντας τον ηλεκτρολύτη όπου να 'ναι και προκαλέσουν βραχυκύκλωμα και φωτιά....

    Αλήθεια αναρωτιέται κανείς γιατί τόσες φωτές ξεκινάνε από "βραχυκύκλωμα";
    (|=|) ...to drive and control... (|=|)
    Εδώ το καλό σέρβις - άρφ άρφ

  2. #2
    Το avatar του χρήστη georgees
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αγρινιο
    Μηνύματα
    135

    Προεπιλογή εεεωωωπ.!!!!

    ωπα βρε.!!!
    οχι μην πιασουνε φωτια.!!!

    ειπαμε αλλα οχι τοσο.αφηστε το παληκαρι να κοιματε υσηχος τα βραδια.

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Χαλκίδα
    Μηνύματα
    13

    Προεπιλογή


Παρόμοια Θέματα

  1. "Λαστιχένιες" επαφές οθόνης υγρών κρυστάλων
    από ΠΕΤΡΟΣ Κ. στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-03-08, 07:50
  2. Οθόνη ViewSonic
    από giorgos417 στο forum Οθόνη Η/Υ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-12-06, 15:15

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας