Ναι μόνο που όταν χαλάσουν να ελπίζεις να πέσουν σιγά σιγά όπως και την πρώτη φορά και να μην εκραγούν εκτινάσσοντας τον ηλεκτρολύτη όπου να 'ναι και προκαλέσουν βραχυκύκλωμα και φωτιά....
Αλήθεια αναρωτιέται κανείς γιατί τόσες φωτές ξεκινάνε από "βραχυκύκλωμα";




Απάντηση με παράθεση
ωπα βρε.!!!

