φιλε κωστα δοκιμασα αυτα που μου εστειλεσ και δεν μου βγαζει τιποτα....
ουτε code error, ουτε τιποτα....... παταω τους κωδικους οπως μου τους δινεις, και δεν κανει τιποτα το κινητο!!!!
φιλε κωστα δοκιμασα αυτα που μου εστειλεσ και δεν μου βγαζει τιποτα....
ουτε code error, ουτε τιποτα....... παταω τους κωδικους οπως μου τους δινεις, και δεν κανει τιποτα το κινητο!!!!
Τίποτα?? wtf?
Τα βάζεις με δίεση στην αρχή και τέλος? Είσαι σίγουρος οτι βάζεις σωστά ολόκληρο ον κωδικό όπως τον βλέπεις σε κάθε γραμμή?
Κάνε εναν κόπο επίσης και πάτα *#0000# και πές μου τί σου λέει.
Μην πανικοβάλλεσαι πάντως.
900MHz-64GHz
ναι το βαζω κανονικα με δίεση, και στην αρχη και στο τελος!!!
οταν παταω *#0000# δεν μου βγαζει τιποτα!!!!!
τι ειναι το wtf?
what the fuck.
Χμμμ. Μπορείς να βγάλεις μια φωτογραφία τη συσκευή μπρόστα και πίσω την πλάτη που αναγράφει τα στοιχεία?
900MHz-64GHz
ναι. κατσε να βγαλω μια φωτο και θα την ανεβασω!
και οι φωτο!!
χμχμχμχμχ. Η μπαταρία δεν είναι γνήσια σίγουρα δεν εχει σημασία όμως.
Για βάλε τους κωδικούς με μια κάρτα μέσα.
900MHz-64GHz