ευχαριστω θα το ψαξω για τα υγρα στην αγορα να δω τι μπορω να κανω , το υγρο οντως εχει βγει χυθει απο τον εναν προβολεα το ειδα
πιο πολυ για την εμπειρια προσπαθω αν δεν μπορεσω η βγει αρκετα αρκιβο θα την δωσω για ανακυκλωση αλλα μεχρι τοτε θα κανω προσπαθειες
ευχαριστω παντως για την βοηθεια georgees![]()






ευχαριστω θα το ψαξω για τα υγρα στην αγορα να δω τι μπορω να κανω , το υγρο οντως εχει βγει χυθει απο τον εναν προβολεα το ειδα
Απάντηση με παράθεση