τηλεφωνισα στην αστρα σερβισ και ειπαν οτι ειναι παλιο μοντελο και δεν υπαρχουνα ανταλλακτικα εκλεισε το εργοστασιο που μπορουμε να βρουμε τετοιο μετασχηματιστη?εχει κανας φιλος απο καμια διαλιμενη να μας το στειλει?