ο μ/τ στην πλακετα του inverter ειναι ο.κ. κανε εναν ελεχο εκει να δεις αν εχει τις τασεις σωστες. αν η τηλεοραση οταν παει σε stby συνεχιζει να εχει ηχο το προβλημα ειναι ο Μ/Τ