φιλε μου επειδη ασχολουμε λιγο πιγαινε σε kodak αν σου αρεσουν..εμενα μαρεσουν πολυ...εχω την z650 που τωρα ειναι πολυ φτηση ενω οταν την πηρα εγω ηταν ακριβη και εχει βγει και η αδερφη της z750 ακομα καλυτερη..κοιτα τις λιγο...ειναι πολυ καλες.
καλη επιτυχια και καλο καλοκαιρακι