Απλα για την ιστορία, να αναφέρω ότι η τηλεόραση επισκευάστηκε επιτυχώς...... την περίοδο του πάσχα...

Έβαλα τους 3 καινούριους πυκνωτές και η παραμόρφωση άλλαξε λίγο σχήμα.
Άλλαξα το τσιπάκι και χάθηκαν όλα τα κανάλια και οι ρυθμίσεις.
Μπήκα στο service menu και έφερα την εικόνα στα ίσα, συντόνισα τα κανάλια και όλα καλά.

Δεν έκατσα να δοκιμάσω με την παλιά μνήμη και τους παλιούς πυκνωτές για να δώ αν θα επανερχόταν μέσα απο το service menu, μπορεί να επισκευαζόταν χωρίς καν να την ανοίξω :P