Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tasosmos
Αν εφυγε το λαμακι που κραταει τα τρανζιστορ δεν χρειαζεται τπτ αλλο για να γινουν καρβουνο. Αν δεν εχουν καλη επαφη με την ψυκτρα καιγονται ευκολα λογω υπερθερμανσης.
Αν δεν βλεπεις τπτ αλλο καμενο υποθετω οτι αρχικα ειχε καει το ενα τρανζιστορ, ανοιχτηκε για αλλαγη αλλα ο τυπος παρασφιξε τις βιδες με αποτελεσμα να χαλασει το πασο, να χαλαρωσει το λαμακι και να ψηθουν ολα.
Τα irfz που τωρα ειναι κάρβουνο είχαν κανονικά τα λαμάκια τους. Ενα άλλο λαμάκι έφυγε απο άλλα τρανζίστορ (έχουν το σύμβολο της διόδου πάνω τους) και πήγαινε πέρα δώθε. Λέω μήπως έφυγε το λαμάκι ενώ δούλευε ο ενισχυτής και πήγε κάπου πάνω στο παλμοτροφοδοτικό και τα τίναξε...
Δεν βλέπω κάτι άλλο καμμένο..

Το τρανζίστορ που λέω ότι φαίνεται αλλαγμένο είναι του τελικού ενισχυτή και όχι του παλμοτροφοδοτικού του.


Παράθεση Αρχικό μήνυμα από IOANNIS
φιλε νικο, εαν το λαμακι ειχε φυγει την ωρα που λειτουργουσε ο ενισχυτης (λιγο δυσκολο το βλεπω) τοτε μαλον δυσκολο να ξαναδουλεψει... Αλλαξε τα 6 irfz44n τσεκαρε ολες τις διοδους καθως και τα τρανζιστορ εξοδου, και τα drivers, και αν ολα ειναι οκ, τοτε λογικα... θα δουλεψει!!!!! επισεις προσοχη και στην προστασια!!!! ενω μπορει να φτιαξεις τον ενισχυτη, μπορει να εχει καει κατι στην προστασια, και μετα να μην τον αφηνει να ξεκινησει!!!!
Αυτά σκεφτόμουν να κάνω αλλά κολλάω στην προστασία και σε ένα και μοναδικό ολοκληρομένο που υπάρχει στην μεριά του παλμοτροφοδοτικού τα οποία δεν ξέρω πως να τα ελέγξω.
Τα drivers τι είναι? Είναι πρίν τα τελικά τρανζίστορ μήπως?

Θα ανεβάσω και μια φωτογραφία μήπως και βοηθήσει.