υπο ταση η μνημη σου μπορει να παιζει τελέιως διαφορετικα αυτα ειναι ψιλα γραμματα μην τα ψαχνεις .....

η εμπειρια παντως αυτο λεει .... αν απο την αλλη εχεις τσαγανο να σου στειλω τοπως μπινεις μεσα στο σερβις μενου ....αλλα η γνωμη μου ειναι οχι ...