απο τηλεορασεις LG εχω 24 τεμαχια 42"εδω και περιπου 2 χρονια τις οποιες νοικιαζω σε διαφορους πελατες ....καταλαβαινεις τι πι***πες τρωνε μεταφορα κουβαλημα κλωτσιες μπουνιες κοπανηματα κλπ κλπ το μονο που παρουσιαστηκε ηταν οτι σε καποια απο αυτες μια φισα δεν παταγε καλα και εκανε διακοπες και εμαπινε και αυτη σταντ μπαι την ανοιξαμε κοιταξαμε τις φισεσ γυρω γυρω βρηκαμε αυτη που δεν παταγε καλα και τελος ..... δεν ξανασχοληθηκαμε τωρα πια δεν ξερω και ποια ειναι απο τις 24

κατα την δικη μου αποψη και στο φιλοα μας κατι τετοιο θα επαιζε και σε ολες τις περιπτωσεις καινουργια τηλεοραση απλα δεν την ανοιγουμε .....

τωρα καληνυχτα που λενε και στο χωριο μου