Μου δάνεισε ένας φίλος έναν μεγενθητικό φακό με λάμπα και καθόμουνα χτες και παρατηρούσα τις πλακέτες.
Όντως στην πλακέτα τροφοδοσίας, όπως ανέφερε ο φίλος "tasosmos", έχω μια καμένη αντίσταση την οποία θα αλλάξω.
Στην βασική πλακέτα όμως παρατήρησα ότι πρέπει να είναι καμμένο ένα τσιπάκι με κωδικό Q3. Έχει "φουσκώσει" και γύρω του υπάρχουνε "υγρά"...
Σκεφτόμουνα να πάω ολόκληρη την πλακέτα στο μαγαζί για να αγοράσω ένα και να το αλλάξω, εσείς τι λέτε?
Υ.Γ.: Ευχαριστώ όλους όσους μπήκανε στον κόπο να κατεβάσουνε και να δούνε τις εικόνες για να μου προσφέρουνε βοήθεια...




Απάντηση με παράθεση