Το ιδιο συμβαινει και στο αλλο καναλι, το ρευμα ηρεμιας συμφωνα με το σχεδιο
ρυθμιζεται με το RV1 να σου δινει στην εξοδο 20mV και κατω, ομως ενω ειναι τερμα,
η ταση στην εξοδο ειναι γυρο στα 100mV!! Κατι αλλο που βλεπω ειναι οτι στην
τροφοδοσια το +/-68 ειναι +/- 71.5 δεν ξερω αν αυτο παιζει ρολο αλλα ετσι δουλευε
χρονια και μαλιστα σε ζορικες καταστασεις.Η αληθεια ειναι οτι ειναι δυο τελικοι ιδιοι
δηλαδη 4 καναλια και ολα εχουν το ιδιο προβλημα!! Και οταν καιγεται τελικα η εξοδος
η R28(100Ω) καπνιζει και καιγεται και αυτη, ισως αυτο βοηθησει??
καποια στιγμη προσθεσα στο RV1(2,2KΩ) αλλα 390Ω αλλα παλι τιποτα.
Εχω ακουσει οτι τα τρανζιστορ MJ πρεπει να ειναι ζευγαρια, ισχυει αυτο???