Το ιδιο συμβαινει και στο αλλο καναλι, το ρευμα ηρεμιας συμφωνα με το σχεδιο
ρυθμιζεται με το RV1 να σου δινει στην εξοδο 20mV και κατω, ομως ενω ειναι τερμα,
η ταση στην εξοδο ειναι γυρο στα 100mV!! Κατι αλλο που βλεπω ειναι οτι στην
τροφοδοσια το +/-68 ειναι +/- 71.5 δεν ξερω αν αυτο παιζει ρολο αλλα ετσι δουλευε
χρονια και μαλιστα σε ζορικες καταστασεις.Η αληθεια ειναι οτι ειναι δυο τελικοι ιδιοι
δηλαδη 4 καναλια και ολα εχουν το ιδιο προβλημα!! Και οταν καιγεται τελικα η εξοδος
η R28(100Ω) καπνιζει και καιγεται και αυτη, ισως αυτο βοηθησει??
καποια στιγμη προσθεσα στο RV1(2,2KΩ) αλλα 390Ω αλλα παλι τιποτα.
Εχω ακουσει οτι τα τρανζιστορ MJ πρεπει να ειναι ζευγαρια, ισχυει αυτο???




Απάντηση με παράθεση