Σ'ευχαριστω gsmaster για την αμεση απαντηση.Δηλαδη υπαρχει περιπτωσει να φταιει αυτο?Αν ναι να το δοκιμασω και με ζενερ.Τι ζενερ προτεινεις να βαλω?Η μπαταρια ειναι 14.4V
Σ'ευχαριστω gsmaster για την αμεση απαντηση.Δηλαδη υπαρχει περιπτωσει να φταιει αυτο?Αν ναι να το δοκιμασω και με ζενερ.Τι ζενερ προτεινεις να βαλω?Η μπαταρια ειναι 14.4V