καλημέρα.
Προβλήματα τετοιου στυλ που εχω συαντησει ξεκινανε απο το ψηιπ τησ οθωνης.αν δεν εχεισ καθολου ενδειξεισ συνηθως ειναι το chip στην πλακετα της οθωνης.δες αν βγαζει τα 5v το τροφοδοτικο.αν οχι αλλαξε εναν 1000μf που εχει.η και την διοδο ακομα.αν δεν αναψη η οθωνη δεν δουλευει κανενα πληκτρο.
δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο.
ευχομε να σε βοηθησα λιγο.