Σημερα αλλαξα τρανζιστορ στο κυκλωμα υψηλης γιατι οταν το μετρησα εκτος κυκλωματος κατι δεν μου πηγαινε καλα αλλα στο τελος δεν ειδα φως.Οσο αφορα για δευτερευον κυκλωματος τροφοδοσιας εχω ελεξει οσο το δυνατον γινεται ,γιαυτο ψαχνω μεσω ιντερνετ να βρω σχεδιο της συγκεκριμενεισ tv για να προχωρισω πιο κατω.Αρχικό μήνυμα από electron




Απάντηση με παράθεση