Παράθεση Αρχικό μήνυμα από electron
To πιο πιθανό είναι το πρόβλημα να εστιάζεται στην περιοχή της υψηλής,όμως θα πρέπει να κάνει και έναν έλεγχο στο δευτερεύον κύκλωμα του τροφοδοτικού.Αυτά τα 2 θα πρέπει να γνωρίζεις ότι σε κάθε τηλεόραση είναι αλληλένδετα.
Σημερα αλλαξα τρανζιστορ στο κυκλωμα υψηλης γιατι οταν το μετρησα εκτος κυκλωματος κατι δεν μου πηγαινε καλα αλλα στο τελος δεν ειδα φως.Οσο αφορα για δευτερευον κυκλωματος τροφοδοσιας εχω ελεξει οσο το δυνατον γινεται ,γιαυτο ψαχνω μεσω ιντερνετ να βρω σχεδιο της συγκεκριμενεισ tv για να προχωρισω πιο κατω.