για την ιστορια την tv την πεταξα

αλλα κρατησα τα ηχεια εφτιαξα και τον ενυσχητη 2χ22W που εχει εδω στο σιτε πηρα ενα παλιο τροφοδοτικο που ειχα και ενα cd player υπολογιστη και εφτιαξα ενα ωραιοτατο ηχοσυστηματακι για τις διακοπες μου στο ποσιδι