τι να σου πω, γενικά τα Monitors είναι καταραμένα. εγώ πολλές φορές έχω βρει τι φταίει αλλά δεν βρίσκω ανταλλακτικά. το monitor που έχω τώρα, πήρα ανταλλακτικά από άλλα τελειωμένα και το έφτιαξα.

πάλεψέ το πάντως, είναι κι αυτό εμπειρία.