Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dimitris_p
να πω κατι. η βλαβη αυτη υπηρχε την εβγαλε αμεσως μετα την επισκευη.πως να την εβλεπα αφου η ΤV ηταν νεκρη! τελικα ειναι ο μετ/της Υ/Σ, καμενο cascat μαλων γιατι η ταση SGREEN δεν ρυθμιζει καθολου.και δυστυχως υπαρχει μονο στην sony και εχει και 55 ευρο+ μεταφορικα.
Δημήτρη, μάλλον μπερδεύτηκα και δεν έχω καταλάβει αν το πρόβλημα της φωτογραφίας υπήρχε πριν τη βλάβη της διόδου που βρήκες, ή όχι.

Η τάση G2 στις περισσότερες Sony ρυθμίζει από ποτενσιόμετρο πάνω στη πλακέτα της οθόνης και όχι από τον Μ/Τ υψηλής.
Δεν νομίζω ότι έχει πρόβλημα ο Μ/Τ.