Δημήτρη, μάλλον μπερδεύτηκα και δεν έχω καταλάβει αν το πρόβλημα της φωτογραφίας υπήρχε πριν τη βλάβη της διόδου που βρήκες, ή όχι.Αρχικό μήνυμα από dimitris_p
Η τάση G2 στις περισσότερες Sony ρυθμίζει από ποτενσιόμετρο πάνω στη πλακέτα της οθόνης και όχι από τον Μ/Τ υψηλής.
Δεν νομίζω ότι έχει πρόβλημα ο Μ/Τ.




Απάντηση με παράθεση