-
ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ MONITOR
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">παράθεση:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Μήνυμα από leosedf:
Πάρε ένα κατσαβίδι άνοιξε το μόνιτορ να λειτουργεί και μολις σου παρουσιάσει το πρόβλημα χτύπα απαλά διαφορα μέρη των πλακετών. Εκεί που αρχίζει να γίνεται καλύτερο η να γίνεται χειρότερο ψάξε για την ψυχρή κόλληση. </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Είναι η γνωστή μέθοδος της σφαλιάρας που σ'αυτές τις περιπτώσεις πάντα πιάνει [img]images/smiles/converted/hihi.gif[/img]
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης