Χριστός Ανέστη.
Αναφέρομαι στο γκρι εξάρτημα της φωτογραφίας, έχει τρία.
Τα ξεβούλωσα λίγο με ένα αξονακι, έβαλα και μια πλύση με λίγο ξίδι αλλά στο εσωτερικό τους
κρατάνε μια άσπρη μούργα, υποθέτω ότι αυτό είναι η αιτία των δυσάρεστων οσμών.
Κατά τα άλλα το πλυντήριο πλένει κανονικά, μόνο που υπάρχει τελευταία μια δυσάρεστη μυρωδιά.
Πήρα τηλέφωνο στην DELONGHI αλλά μου είπαν ότι δεν εισάγουν αυτοί τα πλυντήρια αλλά ο Κωτσόβολος.
Πήρα και εκεί τηλέφωνο και περιμένω απάντηση.
φτερωτη.jpg