-
Νίκο ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.
Δεν αναφέρω εγώ ότι υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο της τηλεόρασης αυτής αλλά τ΄ ίδιο
το User Manual της ( https://manualsnet.com/jvc/lt-24k383 ), φαντάζομαι μέσω θύρας ETHERNET,
αλλά γι΄ αυτό θα μας βεβαιώσει ο φίλος RADIO6146KISAMOS, ο οποίος όπως βλέπω στο παραπάνω
post του #6 δεν διαψεύδει τη δυνατότητα αυτή αλλά γράφει ότι η TV δεν μπαίνει στο menu των ρυθμίσεων.
Για τον φίλο RADIO6146KISAMOS θα ΄λεγα μήπως θα μπορούσε ν΄ αποτολμήσει ν΄ επιτύχει ένα HARD-RESET
ώστε επανερχόμενη η TV στις εργοστασιακές ρυθμίσεις να συνεχίσει κανονικά τις ρυθμίσεις.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
-
Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Di*Ca_Electronic για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης