Χωρίς να λειτουργώ ως εκπρ/πος του Δ.Ε.Δ.Η.Ε. φίλε Παναγιώτη,
διαβάζοντας την επιστολή που σου έστειλαν θα ΄θελα να σε ρωτήσω αν σε διάστημα 2 ημερών από την κατάθεση της αίτησης
αποζημίωσής σου σ΄ ενημέρωσαν γι΄ έλεγχο των κατεστρ/νων συσκευών σου από τεχνικό τους ή
εσύ προέβεις σ΄ αποστολή εγγράφου με περιεχόμενο τη πλήρη περιγραφή του μεγέθους της καταστροφής τους και τ΄ αναλυτικό
κόστος επισκευής τους, ή σε περίπτωση μη επισκευής λόγω υψηλού κόστους, τ΄ ακριβές κόστος αγοράς νέων πανομοιότυτων
συσκευών και μάλιστα τ΄ έγγραφο αυτό ν΄ υπογράφεται από εξουσιοδοτημένο προς τούτο ηλεκτρ/γο, όπως ακριβώς περιγράφεται
στην επιστολή.
Μάλιστα αναφέρεται ότι σε περίπτωση που εγκριθεί αυτό τ΄ έγγραφο σε 15 ημέρες βγαίνει απόφαση και τ΄ ύψος της αποζημίωσης
δεν ξεπερνά τ΄ 600€ και για να τα λάβεις θα πρέπει να κατευθυνθείς με την εγκεκριμένη απόφαση στη πλησιέστερη της περιοχής σου
Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία.
Αν λοιπόν έχουν γίνει τ΄ αρχικά από τα παραπάνω αναγραφόμενα κι έχει περάσει 1 & 1/4 μήνας χωρίς να βγει απόφαση τότε φυσικά και
θ΄ απευθυνθείς στον Συνήγορο του καταναλωτή όπως αναφέρει κι ο φίλος Δημήτρης από το Γαλάτσι, αν και νομίζω ότι και σ΄ αυτή την
Υπηρεσία εκκρεμούν, για διάφορα θέματα φυσικά, αρκετές χιλιάδες αναφορές.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης