Το Thomson έχει Daewoo mechanism, δεν είναι από τους αγαπημένους μου, έχω δοκιμάσει ένα Τόμσον με αυτό το μηχανισμό (μπορεί και να είναι ολόιδιο μοντέλο με το δικό σου) και 2 Daewoo, και τα 3 μασάνε την κασέτα πού και πού και δυσκολεύονταν τρομερά στο rewind ανάλογα τη βιντεοκασετα και το σημείο που βρίσκεται η ταινία της.

Για τα Σόνυ δυστυχώς έχω μηδενική εμπειρία. Αυτός που σου το έφτιαξε σε ποια περιοχή είναι; Γιατί ενδιαφέρομαι κι εγώ πολύ για επισκευή βίντεο.