μια φοτο με το μενου θα ειχαμε μια καλυτερη εικονα
κοιτα στον συντονισμο αν εχει lcn και απενεργοποιησε τον
μετα πηγαινε ταξινομιση και κοιτα μηπως ειδες φως
δεν ξερω αν σε βοηθησα
μια φοτο με το μενου θα ειχαμε μια καλυτερη εικονα
κοιτα στον συντονισμο αν εχει lcn και απενεργοποιησε τον
μετα πηγαινε ταξινομιση και κοιτα μηπως ειδες φως
δεν ξερω αν σε βοηθησα