Φίλε Φάνη,
ανέφερε αν θέλεις ποιο πρόβλημα παρουσίασε ο ενισχυτής σου και χρειάστηκε ν΄ επέμβεις.
Το σχηματικό μάλλον το ΄χεις κατεβάσει από την ιστοσελίδα : https://elektrotanya.com/jvc_a-s3_am.../download.html
όπου φαίνεται καθαρά ότι η πόλωση BE των οδηγών TRN΄s X421, X422 γίνεται με τις αντιστάσεις R423 , R424 (330Ω).
Έχει πάει σε κάποιο SERVICE ο ενισχυτής προς επισκευή ή παρατηρείς σε πρώτο άνοιγμα του κουτιού ότι αντί των αντιστάσεων
υπάρχουν οι δίοδοι D403, D404 ;
Σε κάθε περίπτωση μέτρησε με το πολύμετρο αφού αποκολλήσεις τον ένα ακροδέκτη των διόδων αυτών σ΄ ορθή κι ανάστροφη
πόλωση αν είναι σωστές (με βάση τα Datasheets τους) και δεν είναι " ανοικτές " ή βραχυκυκλωμένες.
Ανέφερε αν θέλεις και το τύπο τους που 'ναι αναγεγραμμένος πάνω στο σώμα τους.
Τις παράλληλες αντιστάσεις R415, R417, R419 & R416, R418, R420 μην τις πειράξεις καθόλου μέτρησέ τις όμως για να δεις αν
οι τιμές τους είναι κανονικές (680Ω, 3Κ3, 8Κ2), αφού αποκολλάς σε κάθε μέτρηση τ΄ ένα τουλάχιστον άκρο τους.
Καλό είναι ν΄ αποκολλήσεις και τα TRN΄s οδηγούς X421, X422 και τα TRN΄s εξόδου PUSH PULL συνδεσμολογίας X423 / X425,
X427 / X429 & X421 / X424, X428 / X430 και να τα μετρήσεις ως διόδους (B-C, B-E, C-E κατ΄ ορθή κι ανάστροφη φορά) αλλά και
το hfe αυτών.
Τα trimmer R515(a), R517(a) & R515(b), R517(b) φαντάζομαι ότι υπάρχουν στη πλακέτα του ενισχυτή σου.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης