Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #16

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.733

    Προεπιλογή

    Ο θερμοστάτης θεώρησε ότι έχει 3 επαφές και η μία από αυτές τις επαφές είναι Common (Γενική/ δεν θυμάμαι ποια είναι η γενική , αυτή θα έχει κάποια νούμερα 1 - 2 - 4 κτλ)
    https://www.eaparts.gr/part.aspx?par...19#prettyPhoto

    π.χ. στο βίντεο παρακάτω έχει "γενική " την C επαφή , και όταν το C-1 έχει συνέχεια , τότε στο C-2 δεν έχει συνέχεια (Εναλλάξ δηλαδή)
    https://www.aliexpress.com/item/32867597706.html
    Όταν τον θερμοστάτη τον έχεις στρίψει τέρμα αριστερά (δήθεν υποτίθεται θερμοκρασία 0C) τότε π.χ. θα δείχνει συνέχεια η 4 με την 1 επαφή (ενώ αν θεωρήσουμε το 4 ως "γενικό" , τότε οι επαφές 4 με την 2 δεν θα έχει συνέχεια (εναλλάξ είπαμε)

    Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να γυρίσεις τον θερμοστάτη από την επιλογή 0C προς τα δεξιά (υποτίθεται 50C) και αυτήν την επαφή θα εξετάσεις ,αν δηλαδή θερμαίνοντας προσεκτικά όχι υπερβολικά αλλά ήπια και τμηματικά το άκρο του αισθητήριου αν διακόπτει και επανέρχεται. (δώσε αρκετούς χρόνους μεταξύ των διαστημάτων εξέτασης οn - off)

    Βάλε κροκοδειλάκια στο πολύμετρο για να είναι σταθερά πιασμένες οι επαφές πάνω στον θερμοστάτη , και με υπομονή θα το καταλάβεις . Προσημείωσε τα χρώματα στα καλώδια των επαφών μην τα μπερδέψεις και ψάχνουμε για μάστορα αργότερα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 24-07-20 στις 22:20

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    gponiris (25-07-20)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Indesit] βαραει alarm indesit ban13nf
    από glamor στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 20:14
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-05-13, 10:30
  3. [Siemens] ΛΑστιχο φουρνου κουζινας SIEMENS
    από cult στο forum Ηλεκτρική Κουζίνα
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-07-12, 19:58
  4. [Indesit] Indesit ψηγείο δουλεύει συνέχεια ο συμπιεστής
    από picdev στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-06-12, 22:07
  5. Πλυντήριο Pούχων INDESIT WIA101 - RESET
    από Radiometer στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-11-11, 12:25

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας