Καλησπέρα.Δεν μου έβγαλε ποτέ σφάλμα όμως θα δοκιμάσω τις προτάσεις της HP. Θα σας ενημερώσω ξανά αν πετύχω κάτι ή όχι, και σας ευχαριστω παρα πολυ όλους για την βοήθειά σας
Καλησπέρα.Δεν μου έβγαλε ποτέ σφάλμα όμως θα δοκιμάσω τις προτάσεις της HP. Θα σας ενημερώσω ξανά αν πετύχω κάτι ή όχι, και σας ευχαριστω παρα πολυ όλους για την βοήθειά σας