Μιλάω για το παλμικό πολυεργαλειο αν έχεις καταλάβει γιατί μπαίνει εκεί που δεν μπαίνει ο τροχός. Μέχρι και χάραγμα μπορείς να κάνεις επάνω στην βίδα αν είναι βίδα και να την ξεβιδωσεις με ίσιο κατσαβίδι, αν είναι παξιμάδι απλά το κόβεις.
Μιλάω για το παλμικό πολυεργαλειο αν έχεις καταλάβει γιατί μπαίνει εκεί που δεν μπαίνει ο τροχός. Μέχρι και χάραγμα μπορείς να κάνεις επάνω στην βίδα αν είναι βίδα και να την ξεβιδωσεις με ίσιο κατσαβίδι, αν είναι παξιμάδι απλά το κόβεις.