Μιλάω για το παλμικό πολυεργαλειο αν έχεις καταλάβει γιατί μπαίνει εκεί που δεν μπαίνει ο τροχός. Μέχρι και χάραγμα μπορείς να κάνεις επάνω στην βίδα αν είναι βίδα και να την ξεβιδωσεις με ίσιο κατσαβίδι, αν είναι παξιμάδι απλά το κόβεις.