Καλημερα ,λοιπον με το που πατάω το κουμπί να ανάψει το πλυντήριο ξεκινάει να τραβάει νερό , στέλνει ρεύμα στην βαλβίδα συνέχεια και δεν κόβει, εχει 2 αισθητήρια το ενα ειναι για τα άλατα και το αλλο ειναι λογικά να κοβει το νερο και τα 2 δουλεύουν καθως τα άλλαξα αλλα και τα μέτρησα τα παλιά .Οποτε αν ειναι ο ρελες που στο διακο τον εχει και δεν μπορω να τον βρω και πως ειναι αυτος ο ρελες





Απάντηση με παράθεση