Καλημερα ,λοιπον με το που πατάω το κουμπί να ανάψει το πλυντήριο ξεκινάει να τραβάει νερό , στέλνει ρεύμα στην βαλβίδα συνέχεια και δεν κόβει, εχει 2 αισθητήρια το ενα ειναι για τα άλατα και το αλλο ειναι λογικά να κοβει το νερο και τα 2 δουλεύουν καθως τα άλλαξα αλλα και τα μέτρησα τα παλιά .Οποτε αν ειναι ο ρελες που στο διακο τον εχει και δεν μπορω να τον βρω και πως ειναι αυτος ο ρελες
Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
Ελέγχθηκε από πλευράς σου αν τραβάει νερό η βαλβίδα συνεχόμενα με ταυτόχρονη (ηλεκτρική) τροφοδοσία αυτής ? (γιατί υπάρχουν συμβάντα με ελαττωματική βαλβίδα που δεν κλείνει και όταν είναι εκτός τροφοδοσίας αυτής)


https://washingcodes.com/lg-washer-e.../#.XgBDqEczbIU

https://www.general-service.gr/el/lg...0thb/20-683062



Έχει τύχει η νέα βαλβίδα να έχει επίσης πρόβλημα . (δεν διατηρείται κλειστή από ροή νερού και εκτός τροφοδοσίας αυτής)