Να ΒΓΑΛΕΙ πρεπει.Επειδη εχει μπει μεγαλυτερο μοτερ ακομα και με ζηγαρια να τα βαζανε παλι το ιδιο προβλημα θα ειχες,ειναι καθαρα θεμα εμπειριας του τεχνικου να το φερει στα ισια του το ψυγειο και εσυ δυστηχως επεσες σε τελειως απειρο τεχνιτηΣτην περιπτωση σου θα πρεπει να αφαιρει υγρα λιγο λιγο μεχρι να το κανει να δροσιζει η σωληνα καθε φορα που περνει μπρος το μοτερ και μετα απο λιγο να εχει η σωληνα θερμοκρασια χωρου η εστω να ειναι ελαφρος δροσερη.Δηλαδη θα πρεπει να βγαζει το ψυγειο απο το ρευμα ωστε να ανεβουν οι πιεσεις,να αφαιρει λιγα υγρα και μετα να το ξαναβαζει στο ρευμα μεχρι να κανει τη σωληνα να δροσιζει οταν περνει μπρος το μοτερ.Αν ο σωληνας παγωνει πολυ με το ξεκινημα θα πρεπει να ξανακανει την ιδια διαδικασια ξανα και ξανα μεχρι να εχει τα αποτελεσματα που σου περιγραφω.





Απάντηση με παράθεση