Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tsalik Εμφάνιση μηνυμάτων
;Τα δύο πρώτα νούμερα δηλώνουν την διαγώνιο της οθόνης.Με αυτό που γράφεις στο πρώτο σου post είναι 23΄' ενώ εδώ γράφεις 32΄'.Στο λέω αυτό γιατί οι πλακέτες είναι εντελώς διαφορετικές.Έαν είναι η 3212 μάλλον πυκνωτές στο τροφοδοτικό
θα δοκιμασω να τους αλλαξω και αν δε γινει θα παει για ανακυκλωση. απο το service του Ταουσιανη τζιφος .ουτε update ουτε firmware δεν υπαρχει . τηλεορασεις μιας χρησεως.