Παράθεση Αρχικό μήνυμα από diony Εμφάνιση μηνυμάτων
Στην φωτογραφία , αυτό το άσπρο τι είναι ?


image (3).jpg

Μοιάζει με ξερό απορρυπαντικό , αν όντως είναι έτσι πρέπει να ξεμοντάρεις το δοχείο από το πλυντήριο και να το καθαρίσεις καλά

Στο τέλος του τελευταίου ζεστού ξεβγάλματος άκουσες το χαρακτηριστικό κλικ που κάνει όταν παίρνει εντολή το πηνίο της βαλβίδας ??
Όχι αυτό σου εξηγώ ,ότι δεν κάνει αυτό το κλικ στο τελευταίο ξέβγαλμα γιαυτο δεν το πετάει το λαμπρυντικο αλλα ΑΠ την άλλη δεν υπάρχει διαρροή μέσα στο χώρο πλύσης ! Αυτά τα άσπρα πρέπει να ναι υπολείμματα ΑΠ γυαλιστικο μάλλον αλλα δεν είναι ξερά , είναι κρεμώδες γιατί έχωσα ενα καλαμάκι χτες μέσα κι απο εκει έβγαλα λίγο κ κατάλαβα . Δεν νομίζω ότι φταίει αυτό όμως, φταίει που δεν ακούγεται το χαρακτηριστικό κλικ στο τελευταίο ξέβγαλμα