Για να σου ρίχνει το ρελε διαφυγής κάπου έχεις διαρροή προς την γη.
Ξεκίνα από το μοτέρ.
Βγάλε το βίσμα από πάνω του και κοίτα με ένα πολύμετρο στα 200KΩM, όλες του τις επαφές προς γη.
Αν δεις μέτρηση κάτω από 15 KΩM, πας για μοτερ.

Η αντίσταση θα μπορούσε επίσης να σου προκαλέσει διαρροή, αν έχει σπάσει ο σωλήνας μέσα στον οποίο βρίσκεται.
Πριν επιχειρήσεις να την βγάλεις μέτρα την και αυτήν για διαρροή προς γη.

Το πως ακριβώς θα την βγάλεις - αν χρειαστεί- , δεν μπορώ να σε βοηθήσω, ίσως κάποιος άλλος που το έχει κάνει...

πάντως αν φτάσεις εκεί καλό είναι να αφήσεις εκτός ρεύματος το ψυγείο για αρκετές ώρες, ώστε να φύγει όλος ο πάγος
και να δεις πιο καθαρά το πως θα επέμβεις...