Όπως τα λέει ο Κώστας είναι, μόνο που στο ταμπελάκι δεν είδα κάτι για πυκνωτή 9 μF παρά μόνο για 12.5μF

Και για να το πω και με λόγια, συνδέουμε ένα πυκνωτή λειτουργίας κινητήρος 12.5μF 450V~ μόνιμα στο μωβ και το κόκκινο, και δίνουμε μόνιμα ουδέτερο στο πορτοκαλί. Δίνοντας φάση στο κόκκινο το μοτέρ θα γυρίζει αργά προς τη μια κατεύθυνση, ενώ δίνοντας φάση στο μωβ το μοτέρ θα γυρίζει αργά προς την αντίθετη κατεύθυνση. Η αλλαγή αυτή μπορεί να γίνεται και μέσω ενός μονοπολικού μεταγωγικού διακόπτη όπως στα σχήματα που έβαλε ο Κώστας. Το μαύρο και το άσπρο καλώδιο θα πρέπει να μείνουν ασύνδετα και να μονωθούν διότι κατά τη λειτουργία του μοτέρ θα έχουν τάση. Και να επαναλάβω πως το περίβλημα του μοτέρ πρέπει να γειωθεί.