Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ezizu Εμφάνιση μηνυμάτων
Στο αρχικό τροφοδοτικό υπάρχει πιθανότητα να έχει κομμένο καλώδιο, να είναι προβληματικό το βύσμα τροφοδοσίας, ή ακόμα και να μην λειτουργεί καθόλου λόγω βλάβης κ.ο.κ.
Έχεις προσπαθήσει να κάνεις κάποιες μετρήσεις στο αρχικό τροφοδοτικό, για να διαπιστώσεις αν βγάζει κάποια τάση στην έξοδο;
Τα χαρακτηριστικά (τάση, ρεύμα, ισχύς εξόδου) του δεύτερου τροφοδοτικού, το οποίο ζεσταίνεται όπως λες , ποια ακριβώς είναι;
απο το αρχικο.
Καλωδιο και βυσμα ειναι ok
Δεν ξερω να δω ουτε εχω εργαλειο μετρησης για την ταση
Τα χαρακτηρηστικα του δευτερου ειναι ιδια με του πρωτου.