Ψάξτο μπας και έχει κάποιο εξάρτημα καεί-συνήθως αντίσταση ή δίοδος...Έχω το ίδιο,και το μικρότερο μοντέλο (ΜΥ 63)σαν δεύτερα, και για τα λεφτά τους είναι σκυλιά...Μόνο μείον η "υψηλή" κατανάλωση μπαταρίας (περίπου 2 μήνες) αν το έχεις συνέχεια ΟΝ και σβήνει μόνο του...




Απάντηση με παράθεση